دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حق‌بین در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند 

رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در زمان نوسازی به جای بعضی از پل‌های عابر پیاده که پله یا پله برقی داشتند، از رمپ فلزی به عنوان جایگزین استفاده خواهیم کرد و به رمپ تبدیل می‌شوند. 
کد خبر : 922338

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در مورد پل‌هایی که مخصوص تردد و عبور و مرور عابرین پیاده هستند، باید بگویم آن پل‌هایی که امکان اورهال و بازسازی دارند را اورهال کرده و پل‌هایی که شرایطشان طوری است که امکان اورهال ندارند را نوسازی می‌کنیم.

توی تصریح کرد: پل‌های تردد عابرین پیاده که ۶۵ یونک پل‌های عابر نیاز به اورهال یا نوسازی دارند به مرور در حال شناسایی هستند و تا امروز ۶۵ یونیت به طور قطعی تعویض خواهند شد و تعدادی نیز تبدیل به رمپ فلزی می‌شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به جای بعضی از پل‌های عابرین پیاده که پله یا پله برقی داشتند از رمپ فلزی یه عنوان جایگزین استفاده خواهیم کرد و به رمپ تبدیل می‌شوند. 

جایگزینی پل‌های فرسوده با پل‌های جدید!

حق‌بین همچنین یادآور شد: بر اساس مصوبه کمیته ساماندهی پل‌های شهر تهران ، کار جایگزین رمپ فلزی با برخی پله برقی و ... در دستور اجرا قرار دارد و کار برنامه ریزی آن در معاونت ترافیک انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: کار بازسازی و نوسازی پل‌های عابر پیاده‌ای که در حال حاضر در شهر تهردن، فرسوده و مستهلک شده‌اند به مرور اجرایی می‌شود و اولویت نخست با گذرگاه‌های پرتردد پایتخت است و در نوسازی و بازسازی ۳ مسئله مهم شامل وضعیت فنی، ظاهری و زیبایی پل‌ها مدنظر قرار خواه  گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه تأکید کرد: هم اکنون آماری از اینکه چه تعداد از پل‌های فعلی تهران به نوسازی یا بازسازی نیاز دارند در دست نداریم اما این مسئله را تا رفع نواقص و با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته